1. | FARROCO, C. P. ; PITANGA, C. F. ; FERNANDES, J. P. ; SILVA, G. Co-teaching on science teacher education: first findings of a literature review. Em: GIREP-ICPE-EPEC-MPTL 2019 CONFERENCE, 2019, Budapeste. GIREP-ICPE-EPEC-MPTL 2019 CONFERENCE Celebration of Eötvös Year 2019, Teaching-learning contemporary physics, from research to practice. Budapeste: Budapest University of Technology and Economics, p. 585-586, 2019. [ citações Google Scholar | citações Microsoft Acadêmico | busca Google ] |
2. | SILVA, G; MATTOS, C. R.. Co-teaching and Physics teacher education: an analysis of a successful practice. Em: GIREP-ICPE-EPEC-MPTL 2019 CONFERENCE, 2019, Budapeste. GIREP-ICPE-EPEC-MPTL 2019 CONFERENCE Celebration of Eötvös Year 2019 Teaching-learning contemporary physics, from research to practice. Budapeste: Budapest University of Technology and Economics, p. 579-580, 2019. [ citações Google Scholar | citações Microsoft Acadêmico | busca Google ] |
3. | SILVA, M. C. ; SILVA, G ; MARTINS, I.. Collaboration between university and school in the context of physics teacher education: the potential of co-teaching methodologies. Em: GIREP-ICPE-EPEC-MPTL 2019 CONFERENCE, 2019, Budapeste. GIREP-ICPE-EPEC-MPTL 2019 CONFERENCE Celebration of Eötvös Year 2019,Teaching-learning contemporary physics, from research to practice. Budapeste: Budapest University of Technology and Economics, p. 563-564, 2019. [ citações Google Scholar | citações Microsoft Acadêmico | busca Google ] |
1. | FERNANDES, J. P.; GOUVÊA. O processo de apropriação da perspetiva CTS no contexto da formação docente: um estudo de caso no contexto educacional brasileiro. Em: Seminário Ibero Americano de Ciência-Tecnologia-Sociedade, 2018, Buenos Aires. Seminário Ibero Americano de Ciência-Tecnologia-Sociedade, 2018. [ citações Google Scholar | citações Microsoft Acadêmico | busca Google ] |
(*) Relatório criado com produções desde 2018 até 2021
Data de processamento: 19/05/2021 13:20:15